Beställning & leverans

När får jag min beställning?
Vi, våra partners och våra levererare gör allt vi kan för att hålla den utlovade leveranstiden. I vissa fall kan produkten bli försenad. Du kan se aktuell status via Track&Trace-koden som du har fått av oss. 

Hur snabbt får jag min beställning?
Om varan finns i lager kommer produkten att levereras dagen efter.(Beställs idag, levereras imorgon) Observera att detta endast gäller Nederländerna. För Belgien är detta i de flesta fall 2 arbetsdagar. I vissa fall kan det vara så att vi inte har våra produkter i lager, så det kan hända att vi skickar produkterna från någon av de andra platserna i Tyskland. Det gör att leveranstiden blir något längre än vad du är van vid från oss. Den genomsnittliga leveranstiden är då cirka 1 till 5 arbetsdagar.

Den förväntade leveranstiden har passerat, var är min beställning?

I 99% av fallen levereras beställningar inom förväntad leveranstid. Tyvärr kan det ibland hända att en beställning blir försenad i leveransprocessen. Du kan kontrollera status för din beställning via Track&Trace-koden du har fått från oss. Har du inte fått något 3 dagar efter beräknad leveranstid? Kontakta oss då.

Har min beställning lyckats eftersom jag inte har fått någon bekräftelse?
Finns din beställning på ditt konto? Då fungerade det. Om du beställde för mer än 45 minuter sedan och du inte har fått en bekräftelse och det inte finns något på ditt konto, vänligen kontakta kundtjänst. Och oroa dig inte: om pengar har debiterats kommer vi automatiskt att återbetala dig.

Kan jag fortfarande ändra beställningen jag redan har lagt?
Nej, för att skydda dina uppgifter kan en beställning inte längre ändras. Om din beställning ännu inte har skickats kan du fortfarande avbeställa den i vissa fall. Kontakta oss direkt för detta.

Vad kan jag göra om jag av misstag beställt en vara flera gånger?
Om din beställning ännu inte har skickats kan du fortfarande avbeställa den i vissa fall. Kontakta oss direkt för detta. Om din beställning har skickats kan du returnera den eller neka den vid dörren.

Jag är inte nöjd med min beställning, kan jag returnera den?
Om du inte är nöjd med din beställning kan du byta eller returnera den inom 14 dagar efter mottagandet. Produkterna måste returneras i ursprungligt skick, med etiketter och märken. Produkten får inte visa tecken på användning.

En returförsändelse måste alltid åtföljas av en Track & Trace-kod. Avsändaren är alltid ansvarig för försändelsen.

När vi har mottagit de returnerade varorna ser vi till att köpesumman krediteras ditt konto inom 14 dagar.

Steg:
1. Skicka ett e-postmeddelande till info@liwolf.com och ange orsaken till returen. Glöm inte att ange fakturanummer.

2. Skicka paketet med rekommenderat brev till följande adress
Företag: Liwolf
Gata + husnummer: Robert kochtplaats 173
Postnummer: 3068JC
Stad: Rotterdam
Land: Nederländerna
(kostnaderna är för egen räkning)

3. När vi har mottagit artikeln kontrollerar vi den noggrant för att se om den är använd eller skadad.

4. Om allt är i ordning krediterar vi beloppet inom 14 dagar.

Annan fråga?
Om din fråga inte finns med, titta på https://liwolf.com/apps/help-center